piątek, 31 lipca 2020

280. Ławka "potworek" z palet


Wczoraj po robocie, a że pandemia to pracuję w domu, korzystając z okazji, że nie chciało mi się nic ogarniać na chałupie, postanowiłem zająć się paletami, które zaległy mi na podwórku po transportach budowlanych. 

Nie ma się co tu rozpisywać na temat wymiarów czy opisywać jak to powstało krok po kroku bo jak wiadomo mimo standardu paleta palecie nierówna..

Zatem pokazuję aktualny efekt finalny (po zbijaniu gwoździami i przeszlifowaniu tak aby drzazgi w zad nie wchodziły)..




Tak właściwie to jeszcze kilka usprawnień mi do głowy wpadło.. ale to KIEDYŚ ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.