poniedziałek, 3 maja 2021

281. Półka na wino (wymiana frontu)

 

Witajcie w ten "piękny" majowy poranek..

Dzisiejszy wpis nie będzie zbyt długi.. Ot taka krótka, szybka przeróbka istniejącego projektu o którym pisałem..


No dobrze, w ramach przypomnienia, półeczka na wino wyglądała tak:


I tak prawdę mówiąc, od dłuższego czasu przymierzałem się do wymiany frontu na coś lepszego, ładniejszego, tylko materiału nie miałem..

Okazja do modyfikacji nadarzyła się, gdy zostało mi trochę listwy maskującej oświetlenie ledowe (podczas składania mebli kuchennych) - zamiast wyrzucać odpad postanowiłem go wykorzystać.

Najpierw trzeba było te listwy przyciąć na odpowiedni wymiar i pod odpowiednim kątem:


Następnie złożyć front w całość:


Potem jeszcze wymiana starego frontu na nowy w półeczce ..




.. i można wieszać półeczkę w nowym wydaniu na ścianie, "załadować" i cieszyć oko pełnią kolorów.. iiii smaków:


I to byłoby na tyle, dziękuję za uwagę i do następnego..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.