niedziela, 12 kwietnia 2015

105. Materac dla kota


Dzisiaj powstało piętrowe łóżko dla kotów. A, że stary Cwaniak swoje lata ma i trochę mu sie przytyło, więc ciężko było mu się odwracać z poduszką w środku. Szybka mobilizacja i zrobiłem mu materac.
Potrzebowałem do tego starej gąbki z przewijaka oraz kawałka filcu:


Docięte na wymiar (filc nieco większy od gąbki). Ułożyłem kanapkę:


Pospinałem aby się nie ruszało podczas szycia:


I wziąłem się do szycia, ręcznie:


Ścieg jakiś taki i gotowe:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.