sobota, 14 maja 2016

182. Kamionkowy garnek w orzechy


Decoupage wciąga. Nie ma rady, trzeba działać :)

Ostatnio robiłem delikatne porządki i znalazłem w garażu stary krzemionkowy garnek. Pomimo porządnego czyszczenia nie nadaje się już do przechowywania np. kiszonki, gdyż w garażu służył do przechowywania gwoździ. Jednak nic straconego - można będzie w nim przechowywać orzechy.

Dobrałem sobie tematycznie serwetkę (dostałem dwie sztuki od mamusi):



Pierwsza próba przyklejania serwetki skończyła się niepowodzeniam. Decoupage na ciemnym tle to pomyłka (niby o tym czytałem ale musiałem się przekonać na własnej skórze), dlatego pomalowałem garnek białą farbą akrylową (dosyć niestarannie).


Następnie wyciałem trzy pozostałe motywy z serwetki i przykleiłem do garnka:


Kolejny etap to przyklejenie sznurka jutowego. Klejenie na gorąco za pomocą pistoletu:


Sznurek został przyklejony u góry i u dołu garnka, przyszła pora na dekoracje.

Łupiny po orzechach włoskich:



Łupiny po orzeszkach pistacjowych:


Na końcu lakierowanie, schnięcie i gotowe.
Kamionkowy garnek w orzechy na orzechy:

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.