czwartek, 12 maja 2016

181. Król Leoric / King Leoric

Kto grał w Diablo? Ja grałem i postanowiłem zrobić sobie jakiś obrazek z jednym z czarnych charakterów (niewykluczone, że będzie więcej) - los padł na Króla Leorica.


Miałem sobie w zapasach kawałek sklejki. Jak kupuję to zazwyczaj tafle cięte na wymiar, tj. szerokość 30 cm a długość ile wyjdzie. Potem wycinam sobie kawałki formatu A4 do pirografii. Gdy tafla się kończy zostaje zazwyczaj jakiś nieformatowy obrzyn. Postanowiłem go wykorzystać w tym projekcie (na zdjęciu niepotrzebnie pomalowałem sklejkę farbą akrylową). Przygotowałem sobie także (no dobra - zakosiłem żonce) kawałek kanwy (takie płótno do haftu krzyżykowego).


Rozwodnionym wikolem (czyli klejem do decoupage) przykleiłem kanwę do sklejki (zawijając końce płótna za płytką).


Zabieg miał na celu otrzymanie faktury, która po malowaniu białym akrylem wygląda następująco:


Potem wydrukowałem sobie nieco "sformatowany" i wcześniej zagooglany obrazek z Królem Leoric'em. Wydruk na białej serwetce, na jednej warstwie przyklejonej za pomocą taśmy klejącej do kartki papieru.
 

Motyw kleję do deski (metodą decoupage):


Faktura: miód, malina:


Pozostało domalować jakąś ramkę i całość polakierować :


Koniec:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.