sobota, 5 sierpnia 2017

254. Przedwzmacniacz z regulacją tonów

Dzisiejsza wrzuta to przedwzmacniacz audio z regulacją tonów:


 Pomysł nie jest mojego autorstwa i został skopiowany ze strony:


Wykonałem dwie wersje tego przedwzmacniacza: wersję stereo oraz mono.

Ponieważ całość dokumentacji z opisem jest zawarta w powyższych źródłach to daruję sobie powielanie treści.

Na podstawie udostępnionej dokumentacji przygotowałem sobie płytki drukowane. Poniżej przykład dla przedwzmacniacza stereo:


Jeśli ktoś nie czuje się na siłach aby samemu podjąć się robienia płytki, to z tego co widzę Mirley, umożliwił możliwość zamówienia gotowego zestawu do samodzielnego montażu.

Ja jednak postanowiłem wszystko sam i w ten oto sposób powstały u mnie moduły czekające na dalsze wykorzystanie.

Przedwzmacniacz stereo:


.. oraz dwa przedwzmacniacze w wersji mono:


Jak widać na załączonych obrazkach, nie posiadają one jeszcze potencjometrów.. będą montowane w swoim czasie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.