wtorek, 20 marca 2018

266. #DaryLosu

Dzień Dobry, dzień dobry...
Nie zaczyna się zdania od "więc", zatem na wstępie pochwalę sie faktem, że blogaska prowadzę sobie od marca 2013 roku.. czyli będzie juz 5 lat.
Czasem tak bywa, że komuś coś na blogu się spodoba i wrzuci jakiś komentarz pochwalny.
A ostatnio dostałem pochwalnego maila od jednej osoby, takie kilka słów, że fajna kopalnia pomysłów - i że w związku z tym jest prośba.. abym przyjął paczkę #niespodziankę i dalej robił swoje... SZOK! Ale, że tak za free? - Otóz to.. za free :)
Woow.

Niedługo potem przyszła skromna paczuszka:


Ależ się podjarałem, gdy zobaczyłem, że łatwiej ją przeskoczyć niż obejść. Zabrałem się do rozpakowywania..

Jak to przy prezentach bywa, najważniejszy jest ten element wyczekiwania, niecierpliwości.. Rozpoakowujesz a tam znowu coś do rozpakowania :)


No to TADAMM.. pudło w końcu rozpostarło skrzydła nad czeluścią i mym oczom ukazał się widok "flipsów", mega dużo flipsów antydestruktorów a w nich skąpana "niespodzianka": 


Nie obyło się bez małej "szarpaniny".. Młody widząc taki zapas mięciutkiej tkanki postanowił mi ją normalnie zawinąć i zrobił to z całym pudłem.. zabrał sobie nowe siedzisko do oglądania jakiegoś tam Minecrafta na Youtubie: 


Całe szczęście, że zdążyłem wyłowić moje #darylosu:


Czyli, tak z grubsza.. w środku pudła znalazły się narzędzia marki Niteo Tools:
  • sieciowa wiertarko-wkrętarka,
  • dwie poziomice laserowe, w tym jedna samopoziomująca ze statywem,
  • dwa imadła: żeliwne i aluminiowe,
  • dwa zestawy wkrętaków ręcznych. 

Spoko, trafione w dziesiątkę.. generalnie, każde z tych narzędzi już niedługo mi sie przyda. Przykładowo poziomice przydadzą się podczas/w trakcie/po rozbudowie domku - a ruszamy już za chwilę. O imadełkach sobie po cichu marzyłem, że juz nieługo sobie zakupię (mam kilka nożyków do zrobienia). Co więcej.. niedługo opisy tych narzędzi znajdą się w odpowiednim miejscu na blogu w kategorii Niteo Tools.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.