czwartek, 4 grudnia 2014

91. Głowa byka (z drewna)

Jakiś czas temu przeglądając stronę z inspiracjami - instructables.com - znalazłem projekt, który odłożyłem do zrobienia na "za jakiś czas". Ten czas właśnie nadszedł i powstało takie oto "trofeum":


W pierwszej kolejności potrzebowałem szablonu, który można pobrać TUTAJ.

Ja wydrukowałem go w formacie A4 i przykleiłem klejem biurowym do deseczek (posklejanych listewek):


Następnie przy pomocy wyrzynarki stołowej Meec Tools z Jula, wyciąłem elementy:



Po złożeniu w całość, wersja surowa prezentuje się tak:


Tak po zdjęciu papieru (aby klej puścił musiałem lekko zmoczyć papier):


Pora na szlifowanie. Najpierw boki:


Potem powierzchnie płaskie:


I zrobione:


Postanowiłem trochę zmienić kolorystykę drewna dlatego pobejcowałem elementy.
Schną sobie spokojnie na kaloryferze:


Po sklejeniu w całość głowa byka prezentuje się tak:


Na koniec lakierowanie i niech sobie lśni:


Ujdzie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.