niedziela, 26 lipca 2015

117. Szafka pod biurko


Kolejny mebelek w stylu #IkeaHack powstał z części, które pozostały z rozbiórki biurka z IKEA:


Z nóg powstało już wcześniej recyklingowe biurko. Dziś przyszła pora na wykorzystanie metalowych półek:


Ponieważ Żonce metalowy design nie przypadł do gustu (w sumie miała rację), postanowiłem znowu pobawić się w oklejanie:


Czyli półki już mam gotowe. Przydadzą się też jakieś boczki. Znalazłem w piwnicy takie oto (z jednej strony czarne, z drugiej białe):


Pozostało wykonanie pomiarów, nawiercenie otworów i gotowe:


Białe boki specjalnie dałem za zewnątrz, będziemy coś z Szarańczakami malować (a może sam pomaluję).

Póki co szafka trafiła pod biurko i ma sie tam dobrze:


Chwilowo nie mam materiału na plecy a warto będzie dołożyć.

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.