poniedziałek, 27 marca 2017

241. Ładowarka 2200 mAh ..

.. czyli Powerbank z Jula, "prawie" za free..


Dostałem informację od kolegi, że rozdają.. a że akurat sam aktualności nie śledziłem cenna to była rada i dzielę się nia dalej. Własciwie to i tak miałem się wybrac na szybki zakup budżetowej nitownicy, bo odnawiam starą bryczkę wyprodukowaną przez Fabrykę Wózków Dziecięcych w 1979 roku - czyli wózek typ: 733. no to niejako przy okazji wybraliśmy sie na rodzinny spacer do JULA, bo było blisko..
.. tam w pierwszej kolejności w rece wpadła mi wpomniana ładowarka JULA powerbank 2200:


W zestawie jest oprócz samej ładowarki także ok. półmetrowy przewód USB. Jest też mini instrukcja obsługi.


Przy pomocy przewodu USB możemy naładować nasz zmęczony smartfon, tablet, pad do konsoli - ale można też naładować do pełna (a nawet trzeba przed pierwszym użyciem) samą ładowarkę. Jednak aby tego dokonać potrzebujemy wtyczki sieciowej z wyjściem USB, której już niestety w zestawie nie ma. Pierwsze ładowanie do pełna to jakies 5h, wg. informacji producenta (u mnie było jakby krócej, chyba że czas mi szybko zleciał).

W pierwszej kolejności jednak trzeba zdjąć "zabezpieczenie":


Sama ładowarka pochodzi ze stajni Trust, więc nie jest to jakiś tam noname.. dlatego tym bardziej warto sobie taką sprezentować.


Tak ma marginesie zastanawiam sie tylko dlaczego moja ładowarka nie jest tą ze zdjęcia z opakowania.. to znaczy dlaczego logo sklepu jest po przeciwnej stronie urządzenia? No ale nie ma to znaczenia bo działa i to jest najważniejsze.

Zgodnie z  informacją zamieszczoną na opakowaniu ładowarka od 0 do 100% naładuje "normalny" smartfon, którego bateria ma pojemnośc około 1500 mAh, natomiast "big smartphone" z baterią 2500 mAh do ok. 50%, zatem wyzwaniem będzie mój obecny ZTE A452 Blade, którego standardowa bateria ma aż 4000 mAh :) - pożyjemy zobaczymy.

A teraz co trzeba zrobić... dlaczego użyłem słowa "prawie" w pierwszej linijce postu?
Otoż trzeba troszeczkę poklikać na ekranie i pobrać aplikację JULA:


Następnie trzeba się udać do marketu, pobrać z kosza jeden powerbank i przy kasie pokazać ofertę z apki: 


No i brawo.. sprzęcik jest Nasz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.