piątek, 17 października 2014

82. Piórnik (etui) na długopisy... czyli trumna na Halloween

Dzisiaj prezentuję małą dekorację w związku ze zbliżającym się Halloween.


Czyli piórnik / etui na długopisy w kształcie trumny:


Na wstępie dodam, że nie jestem zwolennikiem tego święta... ale cóż... miałem zlecenie na pomysł i wykonanie to zrobiłem. 

A doszło do tego tak - najpierw rozrysowałem sobie szkic z wymiarami jak to ma mniej więcej wyglądać:


Następnie, z braku deseczki odpowiednich rozmiarów, zrobiłem z sosnowych listewek klejonkę (w dwóch egzemplarzach):



 Odrysowałem kontury i wyciąłem:


Kantówką (10x10 mm) okleiłem jeden z przygotowanych elementów:


Odciąłem wystające kawałki :


I zabrałem się za szlifowanie. Szlifowałem oba elementy (denko i pokrywę) jednocześnie aby się dobrze spasowały:



Następnie zamocowałem zawiasy:



Zaokrągliłem krawędzie:


Na końcu wykończyłem piórnik nadając mu odpowiedni kolor i blask. Najpierw bejca w trzech warstwach, potem lakier szybkoschnący do drewna i gadżet skończony:



No to co? Cukierek albo psikus... :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.