sobota, 21 lutego 2015

100. Nowy wygląd starej klawiatury


Miałem starą aczkolwiek sprawną klawiaturę. Była też niezmiernie tania (kilka lat temu - 9,99 PLN):



A, że ostatnio zakupiłem kawałek okleiny to postanowiłem nieco zmienić klawiaturze image:


Klawiatura została rozebrana na części pierwsze. Wszystkie części plastikowe zostały wymyte.Nie będę pokazywał środka - bo co klawiatura to inne rozwiązanie :).

Oklejać postanowiłem tylko górną część. Wyciąłem kawałek nieco większy niż oklejany element:


Następnie zacząłem oklejać:


Przy okejaniu zawsze wspomagam się suszarką do włosów - nagrzewam naklejoną folię a następnie przecieram miękką szmatką. Suszarka jest bardzo pomocna szczególnie przy oklejaniu rogów czy jakichkolwiek zaokrągleń.


Front po oklejeniu:


Wycinanie:


Klawiatura gotowa (po złożeniu wszystkiego z powrotem w całość):


Tip: W celu szybkiego i poprawego ponownego ułożenia klawiszy, warto przed ich demontażem zrobić zdjęcie klawiatury :)

**************

W podobny sposób odnowiłem starą porysowaną obudowę na dysk twardy:


5 komentarzy:

  1. Pomysłowo! Ja poszłabym w nowoczesność i wybrałabym okleinę np. ze wzorem stali czy blachy ryflowanej :-) Wyglądałoby nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że stalowa klawiatura też wyglądałaby ciekawie :)
      U mnie taki wybór, bo pod kolor mebli.

      Usuń
  2. Jaki koszt takiej okleiny? I gdzie można kupić? Castoarama? allegro?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okleinę kupiłem właśnie w Castoramie. Nie pamiętam dokładnie ceny, ale było to w granicach 15-20 Pln za 1 mb (szerokość 90 cm).

      Usuń
    2. Okleinę kupiłem właśnie w Castoramie. Nie pamiętam dokładnie ceny, ale było to w granicach 15-20 Pln za 1 mb (szerokość 90 cm).

      Usuń

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.