sobota, 17 października 2015

136. Sowa


Dzisiaj jedziemy w odwiedziny do małej Alicji. Z tego co się dowiedziałem, to wszystko ma w sówki, więc cóż innego mogło powstać do kolekcji jeśli nie Sowa.

Długo nie mogłem się zdecydować jaki szablon wybrać, lecz w końcu decyzja zapadła. Wyszperałem w necie darmowy wzór tatuażu na stronie www.tattoo-wallpapers.com
Wzór został przetransferowany na kawałek sklejki za pomocą kalki ołówkowej. Następnie wypaliłem grotem konturowym całość obrazka (zdjęcie po lewej). Potem pogrubiłem niektóre linie zgodnie ze wzorem i "pokolorowałem" (zdjęcie po prawej). Do kolorowania użyłem bejcy w kolorze dębu.


Potem już dokładnie docięty kawałek sklejki z obrazkiem (po uprzednim delikatnym oszlifowaniu) przykleiłem do samodzielnie wykonanej klejonki sosnowej:



Tak prezentuje się gotowy obrazek już po lakierowaniu w świetle dziennym (po lewej) i w świetle sztucznym (po prawej):

  • Materiał: sklejka oraz samodzielnie robiona klejonka sosnowa
  • Wymiary. Sklejka: 13,8 x 19,5 cm, deska: 18,6 x 24,5 cm
  • Wykończenie: bejca (dąb), lakier szybkoschnący (bezbarwny) - dwie warstwy

5 komentarzy:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.