sobota, 24 lutego 2018

265. Kartki z kalendarza

Mam i ja..


Wszystko zaczęło się od podpatrzenia pomysłów w internecie i tak zrodził się plan na przyszłość. Potem podołączałem na FB do różnych grup sprzedażowych z tzw. "antykami" i co jakiś czas zaczęły pojawiać się posty o sprzedaży kartek ze starych kalendarzy. Zacząłem kupować. 

Kartka ze starego kalendarza wygląda przykładowo tak:


Kartki zawierają daty urodzin członków rodziny. Są to oryginalne kartki z konkretnych roczników. Powyżej kartka z datą moich urodzin z roku 1979.

Początkowo zakupione kartki włożyłem w zakupione jeszcze wcześniej ramki..


.. ale ponieważ brakowało mi jednej na kartkę najmłodszego "paździocha" oraz ponieważ w przyrodzie występują dwie płcie (płci??) to pomyślałem, że warto zastosować jakieś rozróżnienie. I tak - płeć żeńska: biała ramka, płeć męska: czarna ramka.


Póki co na ścianie wiszą kartki: moja, żony i dzieciaków, w przygotowaniu kartki brata i szwagierki. Udało mi się też zdobyć kartki z datą urodzin moich rodziców z roku 1957:


Aktualnie poluję na kartki teściów, wójków, stryjków - w przyszłości planuję zrobić z tego przestrzenne drzewo genaelogiczne. 
Nie wiem jak będzie z dostępnością kartek z datą urodzin dziadków/babć, bo nie wiem od kiedy są wydawane tego typu kalendarze. Najwyżej trzeba będzie improwizować :)

Na pierwszym zdjęciu widoczny jest napis "Family", którego opis powstania znajduje się TUTAJ.

4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na udekorowanie ściany, ale też pamiątka rodzinna. Drogie są takie kartki?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://domanetacie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny kartek z którymi ja sie spotkałem znajdowały się w przedziale od 6 do 25 złociszy za kartkę.. zazwyczaj jest to 10 PLN.

      Usuń
  2. Witam jakie dokładne daty Pan szuka? Zapraszam na grupę na facebooka KARTKA Z KALENDARZA TYLKO ORYGINAŁ posiadam roczniki 1962-2018 oczywiście ORYGINAŁ :)

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.