piątek, 14 kwietnia 2017

243. Rodzinny napis na ścianę (Family)

Bo.. rodzina jest najważniejsza .. i podobno najlepiej wychodzi na zdjęciach. Moje zdjęcie "rodziny" wyszło tak:


Ale zaczynając od początku..

Napis został wycięty za pomocą pilarki włosowej Электролобзик ЭЛ-2УХЛ4.


Szablon nie jest mój, został pobrany ze strony o której pisałem TUTAJ.
Bezpośredni link do szablonu: TUTAJ.

Materiał roboczy to sklejka o grubości 6 mm.


Po wycięciu napis został oszlifowany i pociągnięty bejcą w kolorze mahoniu.


Następnie, po wyschnięciu, naniosłem olejowosk.


Napis już wisi w kuchni na ścianie, czego dowodem jest pierwsze zdjęcie. Dla zainteresowanych: nie wisi w samotności. Na pierwszym zdjęciu widać fragmenty dwóch innych dekoracji:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.