wtorek, 18 kwietnia 2017

244. Ramka do obrazka "My Little Pony: Twilight Sparkle"

Koniec końców, trzeba się brać za kończenie pozaczynanych projektów... zatem będę się starał, aby nie zaczynać nic nowego, dopóki nie skończę tych starych dłubanek.

W tym przypadku do działania zmusiło mnie jeszcze "marudzące poganianie" córki - no cóż tata obiecał to musi .. w końcu .. zrobić.

I tak po jakimś roku powstała ramka ..



Sam obrazek powstał na sklejce 3 mm, więc i do budowy ramki wykorzystałem ciut większy kawałek sklejki o tej samej grubości i kilka kantówek (chyba świerkowych). Najpierw "obudowałem" obrazek kantówkami "na sucho" i wymiar całości przeniosłem na sklejkę. Wyciąłem odrysowany kształt w sklejce i zacząłem przyklejać docięte kantówki do brzegów sklejki.


Potem przyszła pora na zaszpachlowanie nierówności i przerw między kantówkami oraz oszlifowanie całości:


Ramka została w pierwszej kolejności pobejcowana a następnie zabezpieczona olejem do drewna:


Z kolei obrazek pociągnąłem dwiema warstwami lakieru szybkoschnącego (bo kiedyś tego nie zrobiłem):


Ostatni etap to sklejenie ze sobą na stałe ramki i obrazka:


Pozostaje jeszcze zamocowanie wieszaczka i można wieszać na ścianie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.