sobota, 22 kwietnia 2017

245. Brelok-podstawka do smartfona


Dzisiejszy projekt to szybkie i pomysłowe zagospodarowanie ścinków i/lub odpadów. Zaprezentowany brelok pełniący funkcję podstawki pod smartfon powstał właśnie z odpadu pozostałego po docięciu deski podłogowej z egzotyka.

Do wykonania projektu potrzebujemy jeszcze szablon ze strony Scrollsaw Workshop, oraz np. ręczną piłkę włosową. Przyda się też kilka listków papieru ściernego.

Do mojego smartfonu pasował wzór Ex Thin, ale autor przygotował kilka wzorów z różną szerokością wcięcia na telefon, więc raczej każdy znajdzie coś dla siebie.


Otwory pod palce i zawieszkę (której niestety nie mam) zrobiłem przy pomocy wiertarki - tego raczej nie ma sensu wycinać piłką ;)


Potem szlifowanie papierem ściernym. Niestety uszczerbiła mi się przerwa między dwoma palcami. Nie chce mi się zaczynać od nowa, więc musi tak zostać i w zasadzie nie przeszkadza to w użytkowaniu.


Na koniec wtarłem w brelok olej do blatów kuchennych i pozostawiłem do wyschnięcia:


Pozostaje tylko używać:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.