niedziela, 6 grudnia 2015

145. Choinka

Zbliża się okres świąteczny, trzeba generować prezenty. Oto jeden z nich:


Idea tworzenia jest tożsama, z tą którą stosowałem tworząc portret misia - pomysł sie sprawdził i bardzo spodobał mi się. 
Piersza czynność to przygowanie sobie odpowiedniego szablonu (wyszukiwarka internetowa to super rzecz). Potem wg. wzoru należy wyciąć piłą włośnicową drewniane elementy. Ja zastosowałem sklejkę, grubość 4 mm.


Elementy ze sklejki po wycięciu zostały oszlifowane następnie pień i igły zostały pokolorowane odpowiednią bejcą. Na koniec wszystko poolejowałem. Dodatkowo z okładki (imitacja skóry) ze zużytego kalendarza wyciąłem podkład pod choinkę:


A tak u mnie powstają deski klejone:


Gotowa deseczka z wypalonym motywem, a następnie olejowana:


Ostatnie etap to posklejanie wszystkiego w jedną całość. Choinka gotowa:

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.