niedziela, 24 lipca 2016

195. Trójstrzałowy pistolet na gumki recepturki

Wszystko zaczęło się od projektu Gathling Guna drukowanego na drukarce 3D. Podejrzałem dany projekt obrotowca, który strzela gumkami na instructables.com. Jednak to jeszcze nie ten poziom - musze się nieco podciągnąć, dlatego zacząłem szukać innych inspiracji i tak trafiłem na film na YouTube.

Na podstawie powyższego filmiku (oraz zamieszczonych materiałów) zrobiłem Młodemu trójstrzałowy pistolet do strzelania z gumek recepturek:


Na początek pobrałem materiały spod linku zamieszczonego pod filmem. Następnie wydrukowałem je w formacie A4 i nakleiłem na sklejkę (4mm).


Elementy wycinałem za pomocą ręcznej piły włośnicowej:


Każdy element po wycięciu poddany został wstępnemu szlifowaniu, potem zacząłem wszystko sklejać w całość:


Po sklejeniu znowy całość została przetarta drobnym papierem ściernym.

Widok na wnętrze - zamontowany mechanizm spustowy:


Gotowy pistolet z "załadowanymi" gumkami:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.