środa, 24 czerwca 2015

110. Współpraca - Narzędzia Niteo Tools

Niezmiernie miło mi poinformować, że pędzę z radosną nowiną. Otóż, nawiązała się pewna nić symbiozy pomiędzy moją skromną (i trochę utalentowaną) osobą a pewną marką narzędzi do majsterkowania.

TaDaM <fanfary>... Przedstawiam Państwu:

 Kadr z opakowania

Niteo Tools to nowa marka narzędzi i akcesoriów do majsterkowania tworzona z myślą o domowych majsterkowiczach-hobbystach (znowu coś o mnie:) ). 

Narzędzia tej marki dostępne są od lutego bieżącego roku w sieci handlowej Biedronka. Tak, bywam. Powiem więcej... Nawet szczerze powiem, że ostatnio kilka razy zatrzymywałem się przy stoisku  z narzędziami i przeglądałem co to tam nowego leży pod nazwą Niteo Tools. Generalnie wizualnie narzędzia zrobiły na mnie duże wrażenie, gdyż na pierwszy (i drugi) rzut oka wyglądały całkiem solidnie... Niestety jak to sie mówi, byłem przed wypłatą.

Nadarzyła się jedank wspaniała okazja aby przetestować narzędzia tej marki. Wczoraj zapukał kurier do drzwi i zostawił paczuszkę:


O tym co paczuszka kryje w środku dowiecie sie już wkrótce. 

Ja tymczasem z bananem na twarzy czytam instrukcję obsługi sześćset watowego potwora.

A uśmiech dodatkowo pogłębia się, gdy patrzę na dzieło córki. Wczoraj był Dzień Ojca i dostałem laurkę z życzeniami - samodzielnie wykonaną w przedszkolu:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.