sobota, 5 września 2015

131. Zestaw do wypalania / Pirograf

Uważni czytelnicy zapewne zauważyli, że czasami wypalam coś w drewnie. W związku z tym, że własnie jestem w trakcie wypalania kolejnego obrazka postanowiłem zaprezentować pirograf (zestaw do wypalania), który aktualnie używam.

Zestaw do wypalania Crelando:


Sam pirograf przypomina wyglądem lutownicę kolbową i wygląda tak:


W zestawie znajduje się blaszana podstawka, na którę można odłożyć  kolbę podczas pracy - ja właściwie nie używam.


Poniżej pirograf z założonym grotem do wypalania:


Montaż grotów jest łatwy - są wkręcanie:


Samych grotów w zestawie jest 14:
  • 7 końcówek do pisania i malowania (różne grubości kreski)
  • 7 stempli (różne wzory)
 

Dane techniczne:
  • Zasilanie: 230 V ~ 50 Hz
  • Moc: 30 W
  • Maksymalna temperatura robocza: ok. 550 st. C
 Urządzenie rozgrzewa się do maks. temperatury roboczej w 5 minut. Czas chłodzenia do temp 25 st. C to 20 minut.

Uwaga: Pirograf mimo podobieństwa do lutownicy nie jest przeznaczony do lutowania.

Podobny model, lecz nieco droższy znajdziesz na ceneo:

3 komentarze:

  1. Ostatnio szukałam tego narzędzia i nie wiedziałam, jak się nazywa :D Jest na mojej chciejliście, będę polować. Ile mniej więcej kosztował ten zestaw? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten zestaw był dostępny w Lidlu w granicach 30-40 PLN o ile mnie pamięć nie myli.

      Usuń
    2. Ano widzę lidlowską markę. Dzięki za odpowiedź, będę polować :)

      Usuń

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.