niedziela, 16 października 2016

208. Wiertarko-wkrętarka sieciowa (Model: TD0214-16)


- Coś Ty znowu kupił? - usłyszałem po powrocie z zakupów z Biedronki, do której udałem się, głównie właśnie po to, aby zobaczyć ofertę narzędzi dla majsterkowicza amatora po wcześniejszym zapoznaniu się z gazetką promocyjną.
- Przyda się - odpowiedziałem, szybko zrzucając z siebie okrycie wierzchnie aby jak najszybciej, chociaż na chwilę, rozpakować nową zabawkę i poczuć zapach plastikowej świeżości.


W ten oto zacny sposób stałem się posiadaczem wiertako-wkrętarki sieciowej (Model: TD0214-16) prosto ze stajni Niteo Tools, która po wyjęciu z opakowania wygląda następująco:


Jak już wspomniałem w tytule postu, jest to urządzenie sieciowe (zasilanie 230-240 V~ 50 Hz), czyli posiada przewód... i tu miłe zaskoczenie - o długości aż 6 metrów. Wobec tego jestem w stanie powiercić w domku w każdej chwili (no chyba że prąd wyłaczą) i praktycznie w każdym miejscu bez użycia przedłużacza. Wiadomy minus: brak mobilności. Ale od tego mam już inną wiertarko-wkrętarkę.

Kilka podstawowych danych technicznych (nieopisanych w treści):
  • moc: 280 W,
  • prędkość n0 (bez obciążenia): 0-700 obr./min,
  • waga: 1,59 kg (netto) / 1,77 kg (brutto).

 Regulacja sprzęgła jest 23-stopniowa oraz jest funkcja wiercenia.


Urządzenie posiada samozaciskowy uchwyt wiertarski iprzeznaczone jest do wiercenia przy zastosowaniu odpowiednich wierteł, których wymiana jest szybka i prosta.  Maksymalna średnica wiertła: 10 mm.


Sprzęt posiada możliwość przełączania kierunków obrotów sprawia, że urządzenie sprawdza się poza wierceniem i wkręcaniem również jako gwinciarka. Przydatnym elementem jest też blokada włacznika do pracy ciągłej, jednak ze względu na "okrągły" kształt narzędzia, raczej odpada dorabianie do niej stojaka DIY (chyba że ktoś ma dużo cierpliwości).


Urządzenie posiada (zresztą jak i inne elektronarzędzia Niteo Tools) gumowaną rękojeść.

W opakowaniu znajdziemy także standardowo instrukcję obsługi. Dołączono też dwie zapasowe szczotki na wypadek awarii.


Pamiętaj!: Przestrzeganie instrukcji zapewnia bezpieczne użytkowanie urządzenia.

Powyższa wiertarko-wkrętarka jest przeznaczona do prywatnego użytku domowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.