wtorek, 27 maja 2014

46. Drewniana szkatułka-książka

Zainspirowany podobnym projektem na blogu deququ, postanowiłem zrobić swój własny (na prezent dla żony). Może nie wyszło mi równie pięknie, ale pocieszam się, że "pierwsze koty za płoty" i następna "książka" będzie lepsza.

Oto ona:




 Pierwszym wyzwaniem było zrobienie "surowego" pudełka:





Potem przyszła pora na wypalenie końskich motywów (wzory grafik zaciągnięte z google spod hasła głowa konia):





O tym jak robię takie wypalanki możecie poczytać w artykule: Ozdabianie drewnianego miecza.
Gdyby kogoś interesowało jak zrobiłem "imitację" kartek, otóż użyłem do tego celu:
... moich starych porwanych portek :)

Pozostało jeszcze polakierować, ale to przy okazji.

4 komentarze:

  1. Tymi portkami to mnie rozbawiłeś ;D
    Ale efekt oryginalny jest i w dodatku kartki są milusie w dotyku :)
    Bardzo mi się podoba ten wypalany realistyczny koń :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Na początku chciałem zrobić "kartki" jak w Twoim projekcie ale się poddałem, to jeszcze nie ten moment :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo... rozpoczynam pracę nad nowymi szkatułkami, więc za jakiś czas powinny być nowe projekty.

      Usuń

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Wszystkie komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane (nie dotyczy podlinkowania nazwy użytkownika).
Linki do Waszych blogów mile widziane.