piątek, 15 kwietnia 2016

179. Mini palety - Made in Poland


Specjalne zamówienie dla kolegi SlowRider@rt. Mini palety do specjalnego "barku".
Proces "produkcji" takich mini palet opisuję TUTAJ, więc nie ma potrzeby abym się powtarzał.


Wzór stempla znalazłem w internecie, krótka chwila zabawy w GIMPie i szablon miałem gotowy. Wystarczyło go wypalić na podstawkach i gotowe.


Aczkowiek, użyty wzór został już użyty przez mnie kiedyś w jednym projekcie w ciut większym projekcie: Renowacja sanek


No dobra, to tyle na dzisiaj. Mam nadzieję, że choć trochę, chociaż jednej osobie sie spodobały.

2 komentarze:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.