środa, 1 czerwca 2016

187. Nóż precyzyjny (skalpel) z wymiennymi ostrzami

A oto mój kolejny zestaw niedawno nabyty. Nóż precyzyjny z wymiennymi ostrzami, popularnie zwany skalpelem. A może to odwrotnie jest, tzn. skalpel to popularnie nóż precyzyjny. Mniejsza o szczegóły, mój zestaw w zgrabnym pudełeczku wygląda tak:


Czy fajny? Oj tam, w sumie może być.
Gdybym miał go porównać do skalpela, który kiedyś pożyczałem od taty, który to by wyprodukowany w czasach PRL (nie wiem jednak czy miał napis Made in Poland czy może Сделано в СССР), to jednak... tamten niebo lepszy i do tego mosiężny, wyważony...

Ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi co się ma. Mój nożyk z zamontowanym ostrzem wygląda tak:


Reasumując moje powyższe wywody, bo na sentymenty mi się zebrało, to prezentowany sprzęt jest całkiem, całkiem. Całość aluminiowa z gumową nakładką na rękojeści. Nie będę ukrywał, bardzo dobrze mi się nim pracuje (póki co w kartonie i sztucznej skórze). 

W zestawie mam w sumie 12 ostrzy, po 2 z każdego rodzaju ze zdjęcia poniżej. Warto zauważyć, że pudełeczko jest zarazem sprytnym segregatorem. Posegregowanych ostrzy nie da się pomieszać.


W rękojeści, właściwie na jej końcu znajduje się ukryty magnes, który ułatwia wyjmowanie ostrzy z etui. Bo i po co się męczyć:


A tu jeszcze wrzucam sobie instrukcję (skan) z opakowania abym nie zapomniał, które ostrze do czego służy:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.