środa, 15 czerwca 2016

191. MTech - Nóż taktyczny, sztylet (do rzucania)

Przeglądając ostatnio znany portal aukcyjny znalazłem sobie fajny kozik i kupiłem. Niestety nie dotarło to co chciałem. Zamawiałem duży nóż szturmowy (długość całkowita ~ 30 cm, długość ostrza ~ 17 cm) a dotarło coś podobnego, jednak mniejszych rozmiarów: nóż taktyczny (długość całkowita ~ 23 cm, długość ostrza ~ 12 cm):


No cóż możnaby reklamować, ale w związku z tym, że to replika (do kolekcji) i majątku nie kosztował to jestem w stanie przeżyć te pare złotych różnicy. Posłuży kiedyś za szblon :)
Kolejna rzecz... wymsknął mi się i upadł czubkiem na płytki tarasowe i co tu dużo mówić - stal damasceńska to to nie jest. Musiałem nieco zeszlifować bo się sam czubek lekko zagiął.

Generalnie fajnie wygląda, posiada pochewkę:


Rekojeść jest zrobiona z tworzywa sztucznego. Fajnie leży w dłoni.


I tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.