sobota, 21 stycznia 2017

226. (Tymczasowa) obudowa do Raspberry Pi 3


Zbudowałem sobie kiedyś centrum multimedialne oparte na KodiBuntu (wcześniej XBMCbuntu) w oparciu o leciwy już komputer Dell Optiplex 755.

Działało to bardzo dobrze, byłem zadowolony prawie w 100%. Jednak komputer jaki by nie był generuje  nieco hałasu. Aby obniżyć ten parametr (i przy okazji przyszłe rachunki za prąd) - zainwestowałem sobie w Raspberry Pi 3:



Docelowo "malina" ma znaleźć się w drewnianym opakowaniu a póki co zrobiłem tymczasową obudowę z kloców Lego (w tym miejscu bardzo pragnę podziękować mojemu sponsorowi synowi Olkowi - dzięki Młody). Obudowa wygląda tak:


A poniżej tutorial, krok po kroku jak owa obudowa powstała. Zaczynamy od przygotowania "podłogi", która ma mieć wymiary 14 x 10 oczek:


Usztywniam drugą warstwą:


Zaczynam dokładać klocków:


Druga warstwa:


W tym momencie mogę już dołożyć "malinkę":


Dobudowuję dalej..



Na koniec obudowę zamykam kolejną "podłogą" i gotowe:


Dostęp do złącz jest dardzo dobry:



Odpowiadając na pytanie czy mi to nie "lata" w środku?
-Prawie wcale :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.