czwartek, 28 sierpnia 2014

77. Drewniany PenDrive


Inspiracją do stworzenia mojej wersji był post: Drewniana obudowa do pendrive (majsterkowo.pl). Ponieważ cała idea umieszczania części elektronicznej w kawałku drewna jest tam rewelacyjnie opisana "krok po kroku", to pominę ten etap i opiszę wykończenie.

No to tak wyglądał mój PenDrive po zapakowaniu elektroniki w drewnianą obudowę:



Otwór od zatyczki wyposażony jest dodatkowo w kawałek tekturki (pod wymiar) aby kluczyk wchodził z lekkim oporem, co zapobiega "samodzieleniu". Jednak taki jasny był dla mnie zbyt jałowy. Postanowiłem dodać mu nieco kolorów. Najpierw pomalowałem obudowę czarną bejcą. Potem zrobiłem małą "przecierkę" papierem ściernym:


Zaokrągliłem też wszystkie krawędzie:


Pora na bejcowanie - kolor: mahoń, warstwy dwie:


Następnie lakierowanie (lakierobejca szybkoschnąca, kolor sosna, warstwy trzy) i efekt końcowy:



P.S. To jeszcze nie koniec ozdabiania - ale gdzieś pogubiłem materiały. Jak znajdę to dam znać :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.