niedziela, 27 listopada 2016

216. Komplet pogłębiaczy

Dawno, dawno temu, zakupiłem sobie w Lidlu komplet pogłębiaczy.


Po zakupie pudełko powędrowało na szafę, bo to był taki zakup na zapas.
Jednak ostatnio zacząłem używać. Skłoniła mnie do tego budowa stolika warsztatowego. Odkurzyłem i przedstawiam. Po zdjęciu kartonowego opakowania, oczom ukazuje się etiu z tworzywa sztucznego:


W środku znajduje się 7 sztuk pogłębiaczy . Wymiary: 3,0 - 3,5 - 4,0 - 4,5 - 5,0 - 5,5 - 6,0 mm oraz jedna sztuka klucza trzpieniowego:


Pogłębiacze służą do ukrywania główek śrub.
Za pomocą klucza trzpieniowego ustawia się i reguluje głębokość wiercenia.
Pogłebiacze, podobno, wykonane są z wysokiej jakośći stali węglowej.

Dla chętnych: 
Bardzo dobry opis powyższych pogłębiaczy przestawił na swoim blogu Pan Fleks w poście: Narzędzia z marketów spożywczych (...) cz.5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.