niedziela, 23 sierpnia 2015

126. Zegar Audi - cz. 1

Chcecie pomysł na zegar? Proszę bardzo... mój pomysł był taki. Miałem kiedyś '80. Sentyment pozostał. W związku z tym, zaczałąłem robić coś co trochę przypomniałoby mi mojego klasyka. Zacząłem od tarczy zegara i to jest właśnie część pierwsza.


A poradnik to gdzie, pewnie się zapytacie. Tak się jakoś złożyło, że przez drobną awarię laptopa starciłem część zdjęć. Te z budowy tarczy przepadły bezpowrotnie i niestety nie zamieszczę tutaj poradnika.

Jednak sam tutorial nie przepadł. Jakiś czas temu zamieściłem instrukcję na majsterkowo.pl, zgłaszając się do jednego z konkursów. Tutorial znajdziecie zatem w poście: Zegar Audi.

A tutaj znajdziecie ciąg dalszy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.