środa, 9 lipca 2014

65. Szlifierka wielofunkcyjna 105 W - Meec Tools

Dzisiaj chciałem Wam zaprezentować  Szlifierkę wielofunkcyjną 105 W zakupioną w Jula kilka miesięcy temu.



Jest to produkt marki Meec Tools - linia szara przeznaczona dla amatorów, którzy dłubią w domowym zaciszu od czasu do czasu. Bardziej profesjonalna jest linia czerwona ale niestety jeszcze nie miałem okazji pracować narzędziami z tej serii. Jednak wszystko w swoim czasie :).

Zazwyczaj nie kupuję najtańszych narzędzi bo wiem, że zaraz będę musiał udać się ponownie do sklepu po nowy towar i suma sumarum więcej wydam w ostatecznym rozrachunku niż gdybym jednorazowo zainwestował w lepszy sprzęt.

Dlaczego więc zdecydowałem się na zakup taniej nieznanej mi marki. Określę to tak - potrzeba chwili i chwilowy brak funduszy. Pomyślałem trudno najwyżej się rozleci, ale muszę skończyć jeden projekt na już. Potrzebowałem "jakiejś" szlifierki na gwałt. Okazało się, że z pomocą szlifierki wielofunkcyjnej 105 W Meec Tools ukończyłem więcej niz jeden projekt. Używałem jej m. in. przy następujących pracach:

Kilka projektów za mną a szlifierka wciąż działa, czyli jestem z niej zadowolony :)

Fotki z bohaterką w roli głównej, które pojawiły się moim blogu:


Przejdźmy do konkretów. Informacje o produkcie ze strony sprzedawcy:

Szlifierka wielofunkcyjna 105 W

Kompaktowa szlifierka do prostszego szlifowania i wygładzania. Wyposażona w mocowanie na rzep, wyciąg pyłów z nasadką do odkurzacza oraz dziesięć papierów ściernych o różnej ziarnistości.

Dane produktu:
  • Moc: 105 W,
  • Ruchy/min: 10000,
  • Powierzchnia obróbki: 135x95 mm,
  • Długość przewodu: 2.1 m,
  • Napięcie: 230V,
  • Masa: 750 g.

Zaprezentuję Wam mój zestaw po kilku miesiącach użytkowania.

Wszystko zapakowane jest w plastikową walizeczkę:


Przy zakupie owa walizeczka zapakowana jeszcze była w tekturkę. Szczerze powiem, nie rozumiem, nie wiem po co sprzedając  narzędzia w walizeczce, pakuje się ją dodatkowo w kartonową "kopertę", którą i tak większość klientów wyrzuca do śmieci (fajnie gdy jest to jeszcze recykling), bynajmniej ja na pamiątkę sobie nie zostawiłem. Czy nie lepiej byłoby zafundować jakąś naklejkę na walizkę - zresztą specjalne miejsce na taką, jak widać na zdjęciu, jest. I na pewno byłaby trwalsza.

W środku opakowania znajduje się szlifierka wielofunkcyjna, komplet papierów ściernych mocowanych na rzep (w sumie 10 sztuk) o ziarnistości 60, 80 i 120. Z drobiazgów mamy przedłużkę do zamocowania rury od odkurzacza, instrukcję obsługi oraz ...


... komplet zapasowych szczotek silnikowych:


Mam nadzieję, że szczotki długo pozostaną "nowe", ponieważ moja szlifierka chociaż nosi już ślady użytkowania...


... to działa całkiem sprawnie i bardzo ułatwia mi wykańczanie niektórych prac.

Jedynie papier ścierny zbyt szybko się zużywa:


Ale i na to są sposoby. Prostszy to zakup dodatkowych "akcesoriów" w sklepie Jula. Ja jednak kupuję w markecie budowlanym papier ścierny w rolce i sam sobie tarcze wycinam :). 

Muszę teraz zakupić sobie jakiś kolejny sprzęt z szarej linii Meec Tools aby upewnić się, że moja szlifierka nie jest wyjątkiem i reszta narzędzi z pod tego szyldu też jest coś warta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.