niedziela, 29 czerwca 2014

61. Co zrobić ze złomu? - SlowRider@rt (FanPage)

Może zauważyliście, że w lewej kolumnie w jej dolnej części znajdują się linki do stron, z których czerpię inspirację (mniejszą lub większą), gdzie od czasu do czasu czytam porady i recenzję. I każdy  może tam wejść i podziwiać to co ja.

Są jednak strony, na które nie każdy może wejść lub po prostu nie chce wejść. Nie każdy ma lub chce mieć konto w serwisach społecznościowych... z różnych powodów i ja to rozumiem. 

Dla tych właśnie z Was, którzy cenią i szanują swoją prywatność zaprezentuję kilka prac kolegi M., którego poznałem na FB po ogłoszeniu wyników konkursu w Majsterkowo.pl, w którym obaj byliśmy laureatami.

Kolega M. prowadzi na FB FanPage: SlowRider@rt, na którym prezentuje swoje prace wykonane ze złomu - w zdecydowanej większości daje nowe życie zużytym częściom samochodowym. A oto kilka próbek jego ostatnich prac (które prezentuję za jego zgodą):






Jeśli ktoś chciałby na bieżąco podziwiać nowe prace i nie boi się fejsbuka to zapraszam do polubienia FanPage: SlowRider@rt, lub odwiedzanie od czasu do czasu... a może kogoś zainspiruje. 
Ja już mam odłożone śruby do felg do jednego projektu :).

1 komentarz:

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.