sobota, 21 czerwca 2014

56. Uniwersalny odstraszacz ultradźwiękowy

Podczas ostatniego pobytu za miastem, przypomniałem sobie o istnieniu pewnych krwiopijnych samic... komarzyc. Na następnym wyjeździe nie dam się podstępnie podejść. Mam już "uzbrojenie" - zmontowane dwa lata temu:


Niestety jeszcze nie testowane... Odstraszacz zbudowałem gdy sezon komarowy się skończył, a w zeszłym roku komarów było jak na lekarstwo. Może w tym roku uda się sprawdzić czy rzeczywiście działa.

Uniwersalny odstraszacz komarów to zbudowany przeze mnie od podstaw kit AVT-2722. Podaję źródło więc nie ma się co rozwodzić nad szczegółowym opisem.

Płytkę drukowaną przerysowałem tak jak to opisuję w poście: Jak szybko przerysować płytkę drukowaną w GIMP-ie.

Co do wykonywania płytek PCB metodą termotransferu to w sieci można znaleźć mnóstwo poradników. Ostatni jaki czytałem, który jest bardzo dobrze opisany znajduje się TU.

Gdy już mamy płytkę to wystarczy jeszcze zdobyć potrzebne elementy i można lutować.

U mnie wygląda to tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.