czwartek, 19 czerwca 2014

53. Rodzinne "srebro" żony do renowacji

Może słowo "renowacja" w tym przypadku jest trochę nad wyrost... ale odświeżyć i nadać błysku nie zaszkodzi :)





Wkrótce biorę się do roboty :)


**********

(aktualizacja, 20.06.2014)

W pierwszej kolejności na warsztat wziąłem widelec. Stary i zaśniedziały:


Słyszałem i czytałem, że przy czyszczeniu srebra dobrze sprawdza się pasta do zębów... podobno im gorsza (tańsza) tym lepsza... ja miałem jakieś "reklamówki" - kiedyś rozdawali przy wejściu do metra :). Przyda się też stara szczoteczka do zębów:


Po szorowaniu, pierwszy błysk:


Postanowiłem jeszcze sprawdzić czy można bardziej spolerować multiszlifierką:


Zrobiłem z pasty do zębów i kilku kropel wody papkę. Następnie nanosiłem tą papkę na widelec szczoteczką i polerowałem multiszifierką. Po wszystkim przetarłem ręcznikiem papierowym. Wyszło tak:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie komentarze przed opublikowaniem są moderowane.
Od dnia 01.07.2017 wszystkie nowe komentarze zawierające w treści reklamę i linki reklamowe kierujące do stron o charakterze komercyjnym będą usuwane i oznaczane jako spam.
Od dnia 01.07.2017 wyłączyłem możliwość anonimowego komentowania postów.
Linki do Waszych blogów mile widziane.